مغایرت در محصول خریداری شده با محصول ارسالی

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی و یا مغایرت با محتوا و اطلاعات مندرج در سایت ، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت محصول مغایرت را به اطلاع واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی تایگر استیل رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی تایگر استیل نخواهد بود.

اشکال فنی در محصول

در صورت مشاهده هرگونه اشکال فنی در محصول حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت محصول، مغایرت را به اطلاع واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی تایگر استیل رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی تایگر استیل نخواهد بود.

محصولات دارای آسیب فیزیکی

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی بر روی محصول و یا در بسته بندی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت محصول، ایراد و آسیب را به اطلاع واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی تایگر استیل رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی تایگر استیل نخواهد بود.

توجه

برای محصولات و دستگاه‌هایی که طبق سفارش و درخواست خریدار ساخته می شوند، 50 درصد مبلغ پیش فاکتور (قرارداد) پس از تایید واحد فروش، به عنوان پیش پرداخت ساخت و باقی مبلغ، زمان آماده شدن محصول از طریق شماره حساب های اعلامی دریافت می‌گردد.
در صورتی که خریدار به هر دلیلی دستگاه یا محصولاتی را که برای ساخت؛ سفارش داده تحویل نگیرد، پس از اتمام پروسه ساخت و تسویه کامل مبلغ پیش فاکتور، کالای ساخته شده تا 15 روز در کارگاه به صورت امانت نگه‌داری می‌شود .
پس از پایان این زمان در صورت نیاز به نگه‌داری بیشتر و امکان ادامه این کار، با موافقت شرکت سازنده و پرداخت هزینه انبارداری، دستگاه در انبار نگه‌داری می‌شود . در غیر اینصورت فروشگاه اینترنتی تایگر استیل هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت وارد شده به دستگاه نخواهند داشت.
همچنین در صورتیکه خریدار در هر مرحله از ساخت و قبل از تحویل محصول، از خرید خود منصرف شود، طبق بند ضرر و زیان قرارداد ساخت، بخشی از مبلغ پیش پرداخت به عنوان ضرر و زیان تامین کننده کسر میشود.

چگونه محصول را برای تایگر استیل ارسال کنم؟

در صورتی که محصول دریافتی شرایط بازگشت را داشته باشد؛ کافیست با پشتیبانی سایت با شماره 66829676-۰۲۱ بگیرید و با انجام هماهنگی‌های لازم محصول را به آدرس اعلامی ارسال کنید.
محصول بازگشتی باید به همراه همه متعلقات و لوازم جانبی باشد و توسط خریدار به خوبی بسته بندی شده باشد.