توجه

هزینه ارسال به عهده مشتری میباشد . این هزینه یه صورت جداگانه و پس کرایه توسط مشتریان پرداخت می شود . مشتریان عزیز در نظر داشته باشند که شیوه ارسال کالا وابسته به حجم و وزن محصول خریداری شده می باشد که در هر صورت خود مشتری تصمیم گیر نهایی برای نحوه ارسال کالا خریداری شده خود خواهد بود . مثلا محصولاتی که دارای وزن و حجم بالایی هستند توصیه میشود که مشتریان ارسال از طریق باربری را در مراحل خرید ثبت کنند و در صورتی که حجم و وزن محصول خریداری شده نسبتا کمتر از 10 کیلوگرم می باشد توصیه می شود که در مراحل خرید ارسال از طریق تیپاکس را مراحل خرید ثبت کنند .

بازه زمانی ارسال

بازه زمانی ارسال بسته به سفارش مشتری متغییر می باشد به گونه ای که محصولات آماده معمولا بین بازه زمانی 2 تا 7 روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید و محصولاتی مه نیاز به آماده سازی دارند به بازه زمانی بیشتری نیاز خواهتد داشت .

ارسال از طریق باربری

هرینه باربری وابسته به حجم و وزن کالا متغییر است و این شیوه ارسال در بازه زمانی 2 الی 7 روز کاری در هر نقطه از ایران تحویل مشتری خواهد داده شد . همچنین این شیوه ارسال از طریق باربری کالا رسان ، باربری وطن و … صورت خواهد گرفت .

ارسال از طریق تیپاکس

هزینه ارسال از طریق تیپاکس نیز بسته به حجم و وزن کالای خریداری شده تسوط مشتری وابسته می باشد که در بازه زمانی 2 الی 7 روز کاری در هر نقطه ایران تحویل مشتری خواد داده شد . شرکت تیپاکس در اکثر نقاط ایران فعالیت میکند و همچنین دریافت کالا خریداری شده توسط مشتری درب منزل صورت می گیرد .

ارسال از طریق پیک موتوری و یا خودرو باربری مختص استان تهران

مشتریان عزیز ساکن استان تهران برای تحویل سریع (چند ساعته) بار خود در استان تهران میتوانند با هماهنگی با یکی از عوامل فروش محصول خریداری شده خود را کوتاه ترین بازه زمانی تحویل بگیرند و همچنین هزینه این شیوه ارسال نیز بسته به سفارش ثبت شده توسط مشتری و مسافت مبدا تا مقصد متغییر است .