بعد از ار خرید آنلاین کالا توسط مشتریان عزیز ، مرسوله ارسالی توسط یکی از عوامل پشتیبانی تایگر استیل به یکی از دفاتر تیپاکس تحویل داده می شود سپس پیامکی شامل کد رهگیری مرسوله از شرکت تیپاکس به شماره همراه مشتریان ارسال می شود که مشتریان عزیز میتوانند وضعیت مرسوله خود را به صورت آنلاین و یا با تماس به شرکت تیپاکس پیگیری کنند .
برای پیگیری آنلاین مرسوله اینجا کلیک کنید .
آدرس سایت شرکت تیپاکس :
تلفن امور مشتریان: 8457-021
تلفن ستاد: 41036000-021
آدرس دفتر مرکزی: استان تهران، بین کیلومتر 9 و 10 جاده مخصوص کرج، شهرک استقلال، خیابان نخ زرین، بلوار تعاون، نبش کوچه رضا، ساختمان تیپاکس
مشتریان عزیزی که نحوه ارسال کالا خود را ار طریق باربری انتخاب کرده اند می توانند با تماس از طریق پشتیبانی سایت تایگر کالا و یا پیام از طریق شماره واتساپ اسکن بارنامه خود به همراه آدرس باربری و شماره تماس باربری استان خود را دریافت کنند .
هنوز حساب کاربری ندارید؟
ایجاد حساب کاربری