آشنایی با یخ خرد کن ها:

معرفی بهترین یخ خرد کن های بازار. دستگاه یخ پودذ کن یکی از پر کاربردی ترین تجهیزات یک کافه می باشد که در هر کافه ای مورد نیاز می باشد. دستگاه یخ پودر کن برای خرد کردن یخ های قالبی مناسب می باشد. توجه کنید که یخ های قالبی در وزن ها و ابعاد بزرگ تولید نمی شنود برای استفاده از آنها در مشاغل مختلف نیاز است که ابتدا با دستگاهای یخ خرد کن آنها را خرد کنید.

آشنایی کلی با یخسازها و یخ خردکن های صنعتی:

معرفی بهترین یخ خرد کن های بازار. امروز روز نیاز به یخ در حجم بالا باعث این است که دستگاه هایی ساخته شوند که بتوانند یخ را به طور انبوه و بهداشتی تولید کنند و برای استفاده از این یخ های بزرگ و صنعتی نیاز به دستگاه های یخ خرد کن صنعتی است که بتوان یخ هارو خرد کرد تا از آنها استفاده کرد.

چرا در صنایع استفاده از دستگاه یخ خرد کن الزامی است؟

معرفی بهترین یخ خرد کن های بازار. از آنجایی که تعدادی از یخ ساز ها یخ را به صورت قالب های بزرگ و صنعتی تولید میکنند، یخ خرد کن های صنعتی نیز طراحی و تولید شدند.

تکنولوژی تیغه یخ خرد کن ها یک دینام الکتیریکی است. موتور این دستگاه ها نیروی مکانیکی لازم برای حرکت تیغه ها را فراهم کرده تا یخ هایی با قالب های بزرگ به راحتی و با سرعت به تیکه های ریز و خرد تبدیل شوند.

جالب است که بدانید برخی از یخ ساز های صنعتی  یخ های نزدیک به طول یک متر و ضخامت بیست سانتی متر و بیشتر از 25 کیلوگرم تولید میشود. به همین خاطر برای استفاده از این یخ ها در صنایع و مشاغل مختلف، خرد کردن آنها الزامی است. به این ترتیب یخ خرد کن ها و یخ ساز ها در کنار همدیگر. شرایط را برای انجام بسیاری از فعالیت های صنعتی برای تولید و ساخت مواد غذایی فراهم می کنند.

معرفی بهترین یخ خرد کن های بازار

معرفی بهترین یخ خرد کن های بازار یخسازها و یخ خردکن ها چگونه کار می کنند؟

مهمترین ماده سازنده سیستم تبرید یخ سازها مبرد یا گاز سردکننده ای است که در ساختار آنها به کار برده شده است. مبردگازی با چرخش در بخش های مختلف دستگاه گرمای آب را به خود جذب می کند و به حالت مایع تغییر ماهیت می دهد. و بعد گاز مبرد خنک شده به اوپراتور بازگشته تا بتواند با جذب گرمای محتویات مجدد چرخه سرمایش را از نو شروع کند با ادامه این مرحله دمای آب داخل محصول به نقطه انجماد می رسد و خنک می شود.

پس از ساخت یخ توسط یخساز ها نوبت به عملکرد یخ خردکن ها می رسد. به تیکه های کوچکتر تبدیل شوند. هرچه تکه های یخ کوچکتر باشند، قدرت سرمایش بالاتری دارند. در نتیجه عملکرد یخ ساز ها و یخ خردکن ها، سرمای مورد نیاز برای انجام فرایندهای مختلف در عرصه صنعت فراهم می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *