آشنایی با همبرگرزن :

همبرگرزن یک محصول بسیار پرکاربرد در صنایع رستورانی است. همبرگر ریشه نه چندان طولانی در تاریخ غذا ها دارد و  اما با وجود نوظهور بودن این غذا بسیار پرفروش است. تقریبا در تمام رستوران ها و فست فودی ها این غذا وجود دارد. همبرگر به دلیل استفاده از مواد خوشمزه در آن بسیار پرفروش است. دستگاه همبرگر زن از مهم ‌ترین تجهیزات فست فود و رستوران هاست. جنس این دستگاه ها اغلب از استیل بوده و دارای اهرمی هستند که برای فشردن گوشت به واسطه دو کفه استفاده میشود. دستگاه های همبرگر زن با توجه به مواد که در ساخت آن به کار رفته و میزان ابعاد که در نظر گرفته شده همچنین میزان کارکرد آن با قیمت های متغیر به فروش می رسد. برای تولید انبوه در دنیای تجارت سرعت، دقت و خروجی بالا حرف اول را می‌زند.

انواع همبرگرزن :

همبرگرزن ها در نوع صنعتی و دستی تولید میشوند. هردو دستگاه دارای مزایای خاصی هستند. هرکدام از این دستگاه ها دارای مزایای خاصی هستند. هرکدام از آنها میتوانند مکمل هم نیز باشند. اگر شما رستوران صنعتی بزرگی دارید میتوانید از همبرگر زن صنعتی استفاده کنید. و اگر رستوران محلی دارید همبرگر زن دستی انتخاب خوبی برای شما است. برای تولید همبرگر در فست فود ها با توجه به میزان تولید روزانه، هم میتوان از همبرگر زن های دستی (خانگی و نیمه اتوماتیک) و هم از همبرگر زن های برقی استفاده نمود.

همبرگر زن صنعتی:

این همبرگرزن نیز که یکی از ملزومات فست‌فودها، رستوران‌ها و کارخانجات بوده از این قانون پیروی کرده است. این دستگاه به دلیل تمام اتوماتیک بودن، برطرف کننده نیاز صاحبان تجارت است و این کار را با سرعت زیاد و حجم بالای خروجی انجام می‌دهد. اما باید به نکات دیگری که باعث محبوبیت این دستگاه شده نیز اشاره کرد در ادامه با انواع همبرگرزن آشنا میشویم:

یکی از مزایای این دستگاه صنعتی حذف حداقلی نیروی انسانی است. این عمر برای رستوران هایی خوب است که بودجه کافی ندارند و نیاز به کمترین هزینه دارند. همچنین دیگر مزایای همبرگرزن صنعت انجام دادن تمامی مراحل با روش بسیار بهداشتی است که در همبرگرزن دستی نیز باید توسط اپراتور کنترل شود. بهداشتی بودن مواد همبرگر همیشه یک معیار مهم در تولید این فست فود است و هر آشپزی نیاز دارد تا تمامی فاکتور هارا در نظر بگیرد. از ویژگی های دیگر این دستگاه صنعتی میتوان کاهش مواد دورریز و صرفه جویی در وقت اشاره کرد. این دستگاه با انجام فرایند تمام اتوماتیک و خودکار باعث میشود شما با خیال راحت منتظر پایان کار باشید و هنگام انجام فرایند نیز میتوانید کارهای دیگر آشپزخانه خود را بکنید. همچنین کار با این دستگاه باعث میشود کمترین پسماند را داشته باشید.

همبرگرزن - tigersteel

همبرگززن دستی:

همانطور که گفته شد دستگاه های برگر زن دستی در دو مدل خانگی و نیمه اتوماتیک تولید میشوند. هرچند که این دو مدل هر دو با نیروی دست کار میکنند، اما از نظر نحوه کارکرد، ظرفیت تولید، شکل، اندازه و …. تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. به طور کلی دستگاه همبرگر زن دستی دستگاه گرانی نیست. و چون برای استفاده از این محصول نیازی به استفاده از انرژی برق نیست، قیمت محصول به خودی خود کاهش پیدا می کند. تنها معیار تاثیر گذار، شرکت سازنده ی این دستگاه ها، جنس و کیفیت دستگاه است. همچنین همبرگر زن دستی بسیار مناسب کسب و کار ها خانگی است. 

اولین و مهمترین نکته در هنگام خرید همبرگر زن، نیاز فرد یا افراد است. این دستگاه در مدل‌های بسیار متنوعی در بازار موجود بوده و ضرس به یقین یک کارخانه تهیه همبرگر نیازهای متفاوتی با یک فست فودی دارد. اما در نگاه کلی مواردی وجود دارد که باید بدان توجه لازم را مبذول داشت. این نکات به شرح زیر است:

1 نوع دستگاه رومیزی یا ایستاده 2 اندازه دستگاه  با توجه مکان رستوران و فاکتور های زیادی نبست به حساسیت فرد وجود دارد.

قیمت همبرگرزن های دستی نیز با توجه به طرزکار، جنس، برند، ظرفیت و … قیمت های متفاوتی دارند.

به طور کلی همبرگر زن ها یک محصول بسیار کارامد در آشپزخانه ها چه کوچک و یا چه بزرگ هستند. شما میتوانید با خواندن این بررسی با اگاهی کامل خود این دستگاه را خریداری کنید. همچنین تیم تایگر استیل با داشتن تعداد زیادی همبرگر زن با ابعاد مختلف میتواند خرید خوبی را برای شما رقم میزند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *