سرخ کن صنعتی یکی از دستگاه‌های مهم در صنعت غذایی است که برای سرخ کردن موادغذایی مانند سیب‌زمینی، مرغ، ماهی، کباب و … استفاده می‌شود. این دستگاه با توجه به نوع مواد غذایی و حجم تولید، به صورت خانگی و صنعتی عرضه می‌شود. در این مطلب به بررسی ویژگی‌ها، نحوه عملکرد و کاربردهای سرخ کن صنعتی در تایگر استیل  پرداخته خواهد شد. یکی از پرفروش ترین دستگاه های موجود در تایگر استیل سرخ کن های بست هستند.  این سرخ کن ها در ایران بسیار معتبر هستند همچنین بیشترین طول عمر و کارایی را دارند. در ادامه مطلب شما با ویژگی سرخ کن ها ، بررسی آنها و همچنین معرفی بهترین برند تولیدکننده سرخ کن آشنا خواهید شد .

سرخ کن صنعتی برای سرخ کردن مواد غذایی در صنایع غذایی مانند رستوران‌ها، فست‌فودها، کارخانجات تولید غذا و … استفاده می‌شود. این دستگاه به دلیل سرعت بالا و کیفیت خوب سرخ کردن، برای تولید مواد غذایی با کیفیت و به صورت یکنواخت بسیار مناسب است. همچنین، با توجه به نوع مواد غذایی و حجم تولید، سرخ کن صنعتی به صورت خودکار عمل می‌کند و نیاز به نظارت دائمی ندارد.

انواع سرخ کن ها:

سرخ کن های رومیزی :

انواع رومیزی این دستگاه ها برای سرخ کردن مقادیر محدودی از مواد غذایی کوچکتر مانند سیب زمینی سرخ کرده، پیاز سوخری یا سفارشات کوچک بال مرغ عالی هستند. این نوع سرخ کن ها معمولا ابعاد کمی را اشغال می کنند و قابل مصرف در اکثر آشپزخانه ها قابل استفاده هستند. همچنین از مزایای این دستگاهها میتوان به حجم مناسب آن اشاره کرد با استفاده از این ویژگی شما حجم روغن کمتری استفاده می کنید.

سرخ کن های مبله :

این سرخ کن ها نیز می توانند مواد غذایی کوچک تر مانند سیب زمینی سرخ شده و پیاز سوخاری را آماده کنند. با این حال، توانایی آن ها در بازیابی سریع و حفظ دمای ثابت روغن باعث می شود که در پخت تکه های مرغ و قطعات ضخیم تر گوشت یا محصولات غذایی برتری بیشتری داشته باشند. این نوع سرخ کن ها به عنوان سرخ کن های صنعتی نیز معروف اند و بسیاری از سرخ کن های صنعتی نیز از این نوع هستند.

قیمت سرخ کن ها:

قیمت دستگاه های صنعتی بستگی به نوع دستگاه، حجم تولید و ویژگی‌های دیگر دستگاه دارد. هزینه سرخ کردن مواد غذایی با استفاده از سرخ کن صنعتی نیز بستگی به نوع مواد غذایی، حجم تولید و هزینه روغن دارد. تایگر استیل این دستگاه هارا با قیمتی مناسب و زیر قیمت بازار موجود گردیده و شما میتوانید آنهارا با قیمت مناسب تهیه نمایید.

سرخ کن ها معمولا در دو نوع گازی و برقی تولید میشوند. منبع این سرخ کن ها بستگی به مصرف اپراتور دستگاه دارد . سرخ کن های صنعتی دارای سه برند محبوب زیکو ، اسمارت و بست هستند. هرکدام از این برند ها دارای ویژگی های خاصی هستند به عنوان مثال برند بست دارای قطعات بهتری است و قیمت دستگاه نیز به نسب سایر گرانتر است. برخی از مدل‌ های کم ‌مصرف دارای یک سیستم دمنده هستند که توسط یک موتور الکتریکی مقرون‌ به‌ صرفه کار می‌کند. این دمنده گرمای حاصل از احتراق را از طریق واحد دمیده یا می‌مکد.  در نتیجه برای گرم کردن دستگاه لازم نیست فقط به فشار گاز متکی باشد. برخی دیگر مشعل های پیش مخلوط دارند که ترکیبات دقیق گاز و هوا را برای دستیابی به نرخ بهره وری عالی فراهم می آورند.

سرخ کن صنعتی

سرخ کن صنعتی یکی از دستگاه‌های مهم در صنعت غذایی است که برای سرخ کردن موادغذایی مانند سیب‌زمینی، مرغ، ماهی، کباب و … استفاده می‌شود. این دستگاه با توجه به نوع مواد غذایی و حجم تولید، به صورت خانگی و صنعتی عرضه می‌شود. در این مطلب به بررسی ویژگی‌ها، نحوه عملکرد و کاربردهای سرخ کن صنعتی پرداخته شد. استفاده از سرخ کن صنعتی برای سرخ کردن مواد غذایی نیاز به رعایت نکات مهمی دارد که باید رعایت شود تا سلامت مواد غذایی حفظ شود.

برای خرید بهترین سرخ کن ها با نازل ترین قیمت از تایگر استیل روی این لینک کلیک کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *