انواع آسیاب صنعتی یک دستگاه مکانیکی است که برای خرد کردن مواد استفاده می شود. این دستگاه ها در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. آسیاب صنعتی به صورت گوناگونی مانند : آسیاب چکشی، آسیاب گلوله ای، آسیاب پودری و آسیاب توپی ساخته میشود.

دستگاه آسیاب دستگاهی است که به کمک آن می توان موادی مثل ادویه جات، مواد غذایی ، گیاهان خشک شده و … را پودر و یا خرد کرد. دستگاه های آسیاب صنعتی باهم تفاوت هایی مثل ابعاد و اندازه و اشکال و … دارند. و کاملا اتوماتیک طراحی گردیده اند. این دستگاه ها گرد و غباری زیادی تولید نمی کنند و از هدر رفتن محصولات جلوگیری میکند.

 

ویژگی های آسیاب صنعتی:

آسیاب گهواره ایی یک مدل آسیاب صنعتی رومیزی است که میتوان آن را یک حول محور افقی تکان داد. قابلیت گهواره ای دستگاه های آسیاب، در بهتر پودر شدن دانه ها و تخلیه آسان تر نقش دارد. اگر شما آسیابی با حجم بالاتری تهیه نمایید هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی قابل توجهی انجام داده اید. هچنین آسیاب های صنعتی مانند بست قابلیت خورد کردن مواد خشک و سخت و نرم یا مرطوب را دارند. که این ویژگی خیال شما را راحت می کند. همچنین این دستگاه ها گرد و غباری زیادی تولید نمی کنند و از هدر رفتن محصولات جلوگیری میکنند.

 

کاربرد دستگاه:

ویژگی بارز این نوع آسیاب ها داشتن کاربرد بسیار آنهاست.  به عنوان مثال از این آسیاب ها در صنایع شیمیایی، غذایی و دارویی میتوان استفاده کرد. این دستگاه ها گزینه مناسبی برای عطاری ها ، کسب کار های خانگی ، کافی شاپ ها به منظور آسیاب دانه های قهوه ، انواع ادویه جات از قبیل چوب زرد چوبه ، چوب دارچین ، چوب زنجفیل ، فلفل سیاه انواع هسته های سفا از قبیل : هسته خرما ، هسته سنجد  و … میباشد. همچنین دستگاه قابلیت استفاده در قنادی های اشپزخانه ها و … را دارد. همچنین دستگاه قابلیت استفاده در قنادی های اشپزخانه ها و … را دارد.

اجزای دستگاه:

انواع آسیاب صنعتی معمولا از قطعاتی مانند پروانه، صفحات خرد کن،مخزن، موتور و سایر قطعات تشکیل گردیده است. این دستگاه ها معمولا به صورت خط تولید در صنایع مختلف استفاده میشوند و قابلیت خورد کردن با حجم بالا را دارند. مهم ترین قطعه این دستگاه پروانه آن استکه وظیفه خرد کردن مواد را بر عهده دارد. این قطعات شامل پره هایی است که به صورت چرخشی در داخل مخزن آسیاب حرکت می کنند و مواد را خرد می کنند. پروانه ها معمولا از جنس فولاد ضد زنگ یا آلمینیوم ساخته می شوند. همچنین باید با دقت بالا تولید شوند تا بتوانند مواد را به صورت بهینه خورد کنند.

بهترین مدل آسیاب دارای په نوع ویژگی هایی است؟

1- قدرت موتور بالا : موتور آسیاب باید قدرت کافی را برای خرد کردن مواد سخت و سنگین را داشته باشد.

2-پره های با کیفیت : پره های آسیاب صنعتی باید از جنس با کیفیت و مقاوم باشد تا بتوانند به صورت بهینه مواد را خرد کنند.

3-قابلیت تنظیم سرعت : آسیاب صنعتی باید دارای قابلیت تنظیم سرعت باشد تا بتواند به صورت دقیق مقدار خرد شدن را تنظیم کرد.

4-طراحی مناسب : طراحی آسیاب صنعتی باید به گونه ای باشد که امکان تمیز کردن و نگه داری آسان را فراهم کند

5-مقاوم در برابر آب خوردگی: آسیاب صنعتی باید از جنس مقاوم دربرابر خوردگی باشد تا در معرض آب و هوای نامطلوب قرار گرفته باشد، دچار خرابی نباشد.

معرفی دو آسیاب صنعتی به صرفه و پر قدرت:

آسیاب های مدل بست و اسمارت جزو از پرفروش ترین آسیاب های کشور هستند. این دو آسیاب با کیفیت ساخت و متریال بسیار خوب و همچنین بدنه محکم یکی از بهترین گزینه ها برای آسیاب صنعتی هستند. همچنین این دستگاه ها با داشتن مخازن مختلف میتوانند برای شما از نظر هزینه نیز صرفه جویی داشته باشند

برای خرید آسیاب صنعتی با قدرت بالا و قیمت مناسب روی این لینک کلیک کنید.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *