آبمیوه گیری یکی از مهم ترین نیاز های یک کافی شاپ است.  آبمیوه گیری ها بیشتر در دو نوع صنعتی و خانگی موجود هستند. تایگر استیل به سبب کار در حوضه تجهیزات کافی شاپی پرفروش نوع آبمیوه گیری ها را برای شما موجود دارد. در این مطلب با انواع  آبمیوه گیری ها، خرید آبمیوه گیری مناسب  و بررسی چند  نوع از بهترین های این دسته آشنا خواهیم شد.

آبمیوه گیری چیست ؟

دستگاه است که برای گرفتن آب میوه از میوه استفاده می شود. آبمیوه گیری ممکن است برقی یا دستی باشد، البته که بیشتر این دستگاه صنعتی از نوع برقی است.
این دستگاه شامل قطعاتی مانند موتور، مخزن، تیغه برنده، صافی و لوله خروج آبمیوه است. آبمیوه گیری میتواند با سرعت زیاد موتور میتواند میوه را خرد کرده و با جداسازی تفاله آبمیوه را در ظرف شیشه ای یا بلوری منتقل می کند.

آبمیوه گیری

موارد مصرف آبمیوه گیری:

با آبمیوه گیری میتوانید از انواع میوه ها و سبزیجات آبمیوه تهیه کنید. برخی از میوه های مناسب آبمیوه گیر ی عبارتند از : موز، پرتقال، توت فرهنگی، طالبی و …
برخی از سبزیجات مناسب آبمیوه گیری عبارتند از: هویج، کرفس، خیار، اسفناج و کلم و … میباشد. صاحبان مشاغلی مثل کافی شاپ ها و بستنی فروشی ها که با تجهیزات صنعتی کافه از قبیل آبمیوه گیری صنعتی و بستنی ساز در ارتباط هستن، از آبمیوه گیری های صنعتی با توان یک یا دو اسب استفاده می کنن که به وسیله ی اون چیزی حدود سیصد کیلو میوه و مرکبات رو در یک ساعت آب می گیرن.

معیار های مهم در خرید آبمیوه گیری:

رتبه بندی معیار های خود در خرید آبیموه گیری بسته به خودتان دارد. شما میتواندی معیار خود را حجم دستگاه  یا توان دستگاه را قرار بدهید. در زمان خرید آبمیوه گیری نه تنها باید به کیفیت ساخت و قابلیت های آن توجه کنید، بلکه می توانید ظاهر محصولی که قصد خرید آن را دارید هم در نظر داشته باشید. به هر حال این محصول قرار است فضایی را در مغازه شما به خودش اختصاص دهد و چه بهتر که زیبا هم باشد. معمولا پرفروش ترین این دستگاه حجم 1.5 الی 2 لیتر را دارند چون به نسبت بقیه قیمت خوبی دارد و حجم مخزنی متناسب برای کافی شاپ ها.

ویژگی های آبمیوه گیری :

بدنه  آبمیوه گیری های صنعتی تایگر استیل از استیل ضد زنگ میباشد. این نوع استیل باعث میشود تا دستگاه دارای استاندارد های بهداشتی باشد. این دستگاه ها تماما اتوماتیک هستند و بدون دخالت انسان کار می کنند. یکی از ویژگی های بار زاین دستگاه قابلیت تفکیک تفاله از ابمیوه گرفته شده است. این ویژگی بسیار کاربردی و است و معمولا درصد تفاله خیلی کمی میدهد .

این آبمیوه گیری ها در سایز های گوناگون با توان متفاوتی ساخته می شن و شما بسته به نیازتون، حجم کار و محل مورد استفاده، می تونید مناسب ترینش رو انتخاب کرده و تهیه کنید.

ارتفاع اغلب آبمیوه گیری های صنعتی از نیم متر بیشتر نیست و قطر دهانه ی اون ها معمولا کمتر از 10 سانتی متر هست. در بعضی از آبمیوه گیری ها با قطر دهانه ی کمتر باید میوه به قطعات کوچکتر خُرد بشه و در آبمیوه گیری های صنعتی با دهانه ی بزرگتر می تونید میوه رو در اندازه های بزرگتر وارد اون کنید. وزن آبمیوه گیری صنعتی به طور متوسط حدودا چیزی بین 20 تا 30 کیلوگرم هست و در جای ثابتی گذاشته می شن که نیاز به جا به جایی مکرر نداشته باشه.

معرفی چند آبمیوه گیر پرفروش:

بلند 1800 وات 2 لیتری کامیکس یکی از پرفروش ترین بلندر ها در بین بقیه بلندر ها است. همچنین آبمیوه گیری دو اسب مدل ps200 نیز یکی از محصولات پرفروش است که به دلیل داشتن توان بالا امکان استفاده سریع از آنرا به شما می دهد.

 

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *