برای ایجاد حس خوب در کافی شاپ خود و کیفیت بالای محصولات خود شما نیاز به تجهیزات کافی شاپی خوب دارید. کافی‌شاپ‌ها یک مکان محبوب برای افراد در هر سنی هستند. نمی توان انکار کرد که قهوه یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در سراسر جهان است. اما کافی شاپ ها خیلی بیشتر از قهوه ارائه می دهند! در حال حاضر بسیاری از کافی‌شاپ‌ها محصولات متنوعی مانند شیرینی، ساندویچ و سایر تنقلات را ارائه می‌کنند تا آنها را به مقصدی یک‌جا برای تمام هوس‌های شما تبدیل کنند.
با مجموعه متنوعی از محصولات موجود، مشتریان به راحتی می توانند چیزی را که مطابق با سلیقه خود باشد پیدا کنند. بنابراین چه به دنبال چیزی شیرین یا خوش طعم باشید، مطمئناً چیزی وجود دارد که در کافی شاپ مجاورتان چیزی را قلقلک دهد!

کافی شاپ مورد پسند همه چگونه است؟

وقتی نوبت به راه اندازی یک کافی شاپ موفق می رسد، داشتن محصولات مناسب ضروری است. از آسیاب‌ها و دستگاه‌های اسپرسوساز گرفته تا لیوان‌ها و همزن‌ها، داشتن ابزار و تجهیزات لازم می‌تواند در ساخت فنجان‌های قهوه خوشمزه تفاوت ایجاد کند. با وجود بسیاری از محصولات مختلف در بازار، دانستن اینکه چه اقلامی برای کافی شاپ شما ضروری هستند می تواند دشوار باشد. کافی شاپ ها مکان مناسبی برای استراحت و انرژی گرفتن از یک فنجان قهوه دلنشین هستند. اما این روزها، کافی‌شاپ‌ها چیزی فراتر از قهوه هستند. از نوشیدنی‌های مبتنی بر اسپرسو گرفته تا چای‌های مخصوص، انواع محصولات در کافی‌شاپ‌ها موجود است که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. فرقی نمی‌کند که به دنبال انتخابی باشید یا چیزی جذاب‌تر، مطمئناً چیزی وجود دارد که مطابق با سلیقه شما باشد! بیایید نگاهی بیندازیم به انواع مختلفی از محصولاتی که می توانید در کافی شاپ محلی خود پیدا کنید.

کافئین و وافل، چه چیزی می تواند بهتر باشد؟ به همین دلیل است که محصولات اسپرسو و وافل به طور فزاینده ای در کافی شاپ های سراسر جهان محبوب می شوند. از اسپرسوهایی که با وافل‌های بسیار خوشمزه به سبک بلژیکی ترکیب می‌شوند تا ساندویچ‌های خوش طعم با اسپرسوی تازه دم شده، راه‌های زیادی برای لذت بردن از ترکیب عالی قهوه و وافل وجود دارد!با ظهور کافه های تخصصی، انواع منحصر به فرد ترکیب اسپرسو و وافل افزایش یافته است. چه به دنبال چیزی شیرین یا خوش طعم باشید، مطمئناً چیزی را خواهید یافت که هوس شما را در کافی شاپ محلی خود ارضا کند. پس پایین بیایید و این خوراکی های لذیذ را برای خودتان بچشید!

محصولات مورد نیاز برای تجهیز کردن کافی شاپ:

برای تجهیز کردن کافی شاپ شما نیاز به چند وسیله اساسی دارید که چند نمونه مهم آن را به شما معرفی میکنیم.

1 قهوه ساز ها :

امروز یکی از اهداف اصلی که مردم به کافی شاپ می روند صرف یک فنجان قهوه است. به عبارتی دیگر قهوه تبدیل به یک نوع نماد برای کافی شاپ ها شدِه است. پس داشتن قهوه ساز در کافی شاپ یک نیاز مهم است. قهوه ساز ها معمولا یک مدل معروف به نام اسپرسو ساز دارند که بسیار محبوب هستند. همچنین قهوه ساز مدل دیگری به نام شنی دارند که آن هم در مکان های خاص طرفدار خودشان را دارند. تایگر استیل با داشتن انواع قهوه ساز با قیمت مناسب امکان خرید انواع قهوه را برای شما فراهم ساختِه است.

 

 

2 وافل ساز:

وافل ساز یک وسیله مهم در کافی شاپ شماست که به شما کمک می کند تا به سرعت وافل های خوشمزه و پفی درست کنید. با تکنیک مناسب، می توانید به راحتی و با کمترین تلاش، خوراکی های خوشمزه درست کنید. چه هرگز از دستگاه وافل ساز استفاده نکرده باشید و چه سال ها است که آنها را درست می کنید، این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه از دستگاه خود حداکثر استفاده را ببرید و مطمئن شوید که وافل های شما هر بار عالی می شوند. از مواد اولیه ایده آل گرفته تا نکات و ترفندهای مختلف، این راهنما به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که تجربه درست کردن وافل شما آسان و لذت بخش است.

3 آبمیوه گیری و بلندر :

بدون شک اسموتی نیز یک محصول پرطرفدار در کافی شاپ ها است. اسموتی ها معمولا با بلندر ها و در مواقعی با آبمیوه گیری گرفته میشود. با توجه در فصلی که در آن قرار داریم میوه خاصی در آن وجود دارد و به این سبب هر فصلی اسموتی خوش مزه خودش را دارد. خصوصا در فصول گرم محبوبیت این نوشیدنی بیشتر میشود و این باعث فروش چند برابری آن میشود.

 

این سه مورد نیاز های اساسی برای تجهیز کافی شاپ و است و شما میتوانید تمامی این موارد رو از سایت تایگر استیل تهیه نمایید.

و اما در اخر اگر شرایط داشتن کافی شاپ محبوب را رعایت کنید. میتوانید فروش بسیار خوبی داشته باشید و تعامل خوب شما با مشتری عامل شروع یک موفقیت بزرگ می شود.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *