روستر قهوه چیست ؟

روستر قهوه به طور اتفاقی در گذشته های دور با ریختن دانه های قهوه درون آتش به دست آمد. پس از این به این موضوع پی برده شد که قهوه می تواند با برشته شدن، طعم متفاوت و خاصی به خود بگیرید. از همان زمان رست کردن قهوه یکی از بخش های اصلی و غیر قابل جدا از قهوه می باشد. رستر قهوه می تواند در منزل شما و تنها یک ظرف چدنی باشد و یا اینکه می تواند دستگاه های غول پیکر صنعتی!! هر دو هم کار روست کردن قهوه را انجام می دهند و اصل کار در هر دو گزینه یکسان می باشد. روست قهوه (Coffee Roasting) یک نوع هنر است چرا که شما باید کاملاً مراقب قهوه باشید و فقط چند ثانیه غفلت می تواند منجر به خراب شدن قهوه شود.

تایگر استیل با تولید روستر قهوه با قیمتی مناسب و آلیاژ مرغوب میتواند انتخاب خوبی برای خرید شما باشید.

روستر قهوه

 

ویژگی های روستر قهوه تایگراستیل :

فروشگاه تایگر استیل میتواند با بودجه دلخواه شما روستر با آلیاژ های متختلف تولید کند. همچنین تیم تایگر استیل میتواند با اضافه کردن ویژگی های خاص به دستگاه شما میتواند یک دستگاه خاص را تحویل شما بدهد. یکی از ویژگی های مهم روستر های تایگر استیل برش با دستگاه لیزر است. برش با دستگاه لیزر باعث میشود تا دستگاه با ظرافت طراحی و دستگاه منحصر به فرد شود. همچنین این گونه برش باعث میشود تا دستگاه بدون لبه های اضافی باشد. دستگاه روستر تایگر استیل حاوی سیستم خنک کننده در قسمت کولینگ هستند که این دستگاه با توجه به مقیاس بزرگ مخزن بسیار عالی کار میکند.
یکی دیگر از ویژگی های روستر قهوه این است که شما میتوانید زمان پخت قهوه را با دقت تنظیم نمایید و بسته به سلیقه شمامیتوانید قهوه تازه و با کیفیت بهره مند شوید.

دستگاه روستر تایگر استیل

نمونه دستگاه

روسترهای صنعتی چه خاصیت هایی دارند؟

به دلیل اینکه برای روست کردن حجم بالایی از دانه قهوه مورد استفاده قرار می‌گیرند باید ویژگی‌هایی داشته باشند تا کیفیت دانه قهوه حفظ شود. یکی از ویژگی‌های کلیدی هر روستر قهوه این است که بتواند دمایی بین 190 تا 280 درجه سانتی گراد را فراهم کند و میزان حرارت آن قابل تنظیم باشد چراکه دانه قهوه در درجات مختلفی از جمله روست روشن، روست متوسط، روست متوسط-تیره، روست تیره طبقه بندی می‌شود.

رنگ قهوه روست شده:

هیچ اصطلاحی وجود ندارد که همه به یک شکل از آن برای توصیف رنگ روست‌ قهوه استفاده کنند. در نتیجه، بهترین روش برای قضاوت در مورد روست‌ قهوه این است که خودتان دانه ‌های روست شده را با چشم ببینید. فرهنگ قهوه به صورت همزمان در سراسر دنیا رشد کرده است و حتی نمی‌توان دو روست فرانسوی قهوه را با میزان تیرگی دقیقا یکسان پیدا کرد. تا همین چند سال گذشته نیز هیچ نمودار رنگی روست‌ قهوه تعریف نشده بود. بنابراین، امکان تعریف یک نام خاص و مشترک برای هر درجه رنگ یا روست قهوه نیز وجود نداشت.

 

خروجی روستر:

در بالای این دستگاه مکنده خروجی دود وجود دارد . این دستگاه می تواند به یکدست بودن و خوش بو بودن دانه های قهوه کمک کند . همچنین این مکنده با هدایت دود دستگاه باعث میشود تا دود روی دانه های قهوه نشیند و قهوه شما سالم باشد.

نکات کلیدی هنگام خرید روستر:

برای خرید روستر مناسب  شما نیاز دارید با توجه به بودجه خود انتخابی درست داشته باشید. فروشگاه تایگر استیل با داشتن انواع روستر از 5 کیلو تا 25 کیلو به شما این اجازه را میدهد تا با توجه به نسبت بودجه و نیاز خود این دستگاه کاربردی را تهیه کنید.

نکته دیگر هنگام خرید روستر خوب داشتن ماندگاری بالای دستگاه است. تایگر استیل با استفاده از آلیاژ مرغوب در دستگاه میتواند به شما اطمینان حاصل کند که دستگاه شما ماندگاری بسیار بالایی دارد.

 

برای خرید انواع روستر از سایت تایگر استیل به این لینک مراجعه کنید. 

 

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *